Известие

Collapse
No announcement yet.

Кабели за свещите???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от alfista
    Колега DJ_STIVAN,бат Venci е прав ,ще имаш големи ядове с вала.По-добре свали вала и отиди да ти го шлаифат ,може 3 ремонт да го хване и нещата да станат как си треа.
    Ми засега ще карам така и няма да напъвам колата,ако имам някакви проблеми тогава вече ще св допитам до някой майстор,дали ще издържи 3-ти ремонт,ако не... ще събирам парички за нов
    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от valjo
      Първоначално публикувано от DJ_STIVAN
      Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре)
      тва ли ти е перфектната алфа бе, Лиско ....
      Абе Вальо, виж първо кой е написал по-горното, пък .... след това се заяждай. И Lisan, и Bobi_33, и Милен (Батето), а и много други я знаят моята кола - питай ги преди пак да пишеш глупости
      Alfa33S16V Q4

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от DJ_STIVAN
        Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре)
        Тези свещи не са IRIDIUM и се оказва, че с тях има проблеми (ако е триелектродната). Lisan сложи 4 нови такива на една Alfa и едната сдаде за отрицателно време багажа
        Alfa33S16V Q4

        Comment


        • #19
          Свещите са Denso IK22PB ако не се лъжа
          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Lisko
            Първоначално публикувано от valjo
            Първоначално публикувано от DJ_STIVAN
            Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре)
            тва ли ти е перфектната алфа бе, Лиско ....
            Абе Вальо, виж първо кой е написал по-горното, пък .... след това се заяждай. И Lisan, и Bobi_33, и Милен (Батето), а и много други я знаят моята кола - питай ги преди пак да пишеш глупости
            е ти не му ли я продаде бе ?
            беше я пуснал за 2000лв ...
            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от valjo
              Първоначално публикувано от Lisko
              Първоначално публикувано от valjo
              Първоначално публикувано от DJ_STIVAN
              Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре)
              тва ли ти е перфектната алфа бе, Лиско ....
              Абе Вальо, виж първо кой е написал по-горното, пък .... след това се заяждай. И Lisan, и Bobi_33, и Милен (Батето), а и много други я знаят моята кола - питай ги преди пак да пишеш глупости
              е ти не му ли я продаде бе ?
              беше я пуснал за 2000лв ...
              Не беше той. Беше Alfista ,но се отказа и по-добре, че така направи
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #22
                Когато се сменят лагери на коляновия вал не бива да се правят експерименти като този! Защото се превръщат в СЕКСперименти. Като ти дойде до главата такова нещо - носиш вала където ще го шлайфат. Те го мерят и казват на кой ремонт ще излезе. Шлайфат го и се купуват точните лагери. Това някой да говори че вала му е на номинал а той е с лагери първи ремонт например е абсолютна глупост!!! Преди време ми шлайфаха коляновия вал на 75-та в "международния". И не, че не го бяха шлайфали на правилния ремонт (размер), ами не бяха спазили допуска за хлабината. Какво мислите, че стана? Като стегнах лагерите колкото трябва и той просто отказа да се върти. И това беше само от допуска. А да прескочиш цял ремонт? Или няма да имаш налягане на маслото или изобщо няма да успееш да го завъртиш за да си наредиш биелите и да ги стегнеш
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Venci
                  Когато се сменят лагери на коляновия вал не бива да се правят експерименти като този! Защото се превръщат в СЕКСперименти. Като ти дойде до главата такова нещо - носиш вала където ще го шлайфат. Те го мерят и казват на кой ремонт ще излезе. Шлайфат го и се купуват точните лагери. Това някой да говори че вала му е на номинал а той е с лагери първи ремонт например е абсолютна глупост!!! Преди време ми шлайфаха коляновия вал на 75-та в "международния". И не, че не го бяха шлайфали на правилния ремонт (размер), ами не бяха спазили допуска за хлабината. Какво мислите, че стана? Като стегнах лагерите колкото трябва и той просто отказа да се върти. И това беше само от допуска. А да прескочиш цял ремонт? Или няма да имаш налягане на маслото или изобщо няма да успееш да го завъртиш за да си наредиш биелите и да ги стегнеш
                  Да,прав си, днес колата ще се разглобява и ще нося вала за шлайфане. А иначе кабели купих, после ще ги премеря какво съпротивление ще ми дадат
                  Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                  Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                  Comment


                  • #24
                    на 33 кабелите със съпротивление ли са?
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от търтей
                      на 33 кабелите със съпротивление ли са?
                      Да ,и делко си има Бошовско(в случая 16V)
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #26
                        [quote=Bobi_33]
                        Първоначално публикувано от "търтей":3rbx6ce4
                        на 33 кабелите със съпротивление ли са?
                        Да ,и делко си има Бошовско(в случая 16V)[/quote:3rbx6ce4]

                        имах предвид - съпротивлението не е ли в лулите а самия кабел без?
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #27
                          аре бе Гошко кфо стана с колата
                          alfa 164 t.s ex
                          tipo 2,0 16v turbo ex
                          opel astra amnesia ex
                          megane 2 ex
                          alfa 159 jtd ех
                          audi A6/S TQ 330+
                          audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                          alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от 1912
                            аре бе Гошко кфо стана с колата
                            Бе малко са ме прецакали с двигателя.Вала е кофти и нестава за нищо сега търся вал... и почвам да я оправям.
                            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                            Comment

                            Working...
                            X